0 položky
0 Kč

Obchodní podmínky

1. Registrace, přihlášení

  • Registraci provedete kliknutím na pole registrace. Veškeré údaje musí být vyplněny zcela pravdivě. Údaje uvádějte včetně diakritiky.
  • Zadejte vaši e-mailovou adresu a zvolte si heslo. Heslo nesdělujte žádné jiné osobě a pečlivě si jej zapamatujte. Na jeden e-mail může být založen pouze jeden účet.
  • Pokud zapomenete heslo k vašemu účtu, můžete si nechat zaslat nově vygenerované heslo na uvedený e-mail.
  • Pro přihlášení používejte pole v horní části stránky.
  • Po přihlášení můžete v sekci nastavení účtu měnit kontaktní údaje a sledovat již uskutečněné objednávky.

2. Nakupování

  • Vyberte si zboží, řádně si přečtěte jeho popis a prohlédněte fotografie. Poté zadejte počet požadovaného zboží a velikost. Klikněte na "do košíku". V pravé části se vám zobrazí aktuální stav košíku. Pokračujte v nákupu.
  • Obsah košíku můžete kontrolovat v sekci košík. Zde můžete i mazat jednotlivé položky.
  • Pokud máte již nakoupeno, pokračujte v košíku pod odkazem "Pokračovat".
  • V dalším kroku je potřeba vybrat způsob doručení a způsob platby za objednávku. Další informace včetně cen naleznete v poli u daného přepravce či způsobu platby.
  • V posledním čtvrtém kroku zkontrolujte celou objednávku. Zaškrtněte odsouhlasení těchto obchodních podmínek a klikněte na "Závazně objednat". K objednávce můžete také připojit komentář.
  • V okamžiku odeslání je vaše objednávka závazná a odeslána k nám ke zpracovaní.
  • Vyhrazujeme si právo odmítnutí objednávky a to například v případech, jedná-li se o nákup uživatele, který si v minulosti nevyzvednul zásilku. Dále v případech, kdy uživatel nezadá pravdivé údaje či v případech, kdy jsou údaje nesmyslné.
  • Může se stát, že zboží vámi objednané, nemusí být momentálně na skladě. O této skutečnosti vás budeme co nejdříve informovat a pokusíme se sdělit termín, ve kterém by mělo být požadované zboží dostupné.

3. Doručování

  • Zásilky jsou doručovány prostřednictvím dopravní společnosti DPD a  České pošty.
  • Pokud dojde ke znehodnocení produktu při přepravě, musí to být uživatelem řádně prokázáno (zasláním fotografie, účtenky, kontrolního ústřižku od ČP), je produkt zaslán nový.
  • Zboží při přepravě Českou poštou je řádně pojištěno na stanovenou hodnotu.
  • Zásilku se snažíme předat dopravci co nejdříve. Nejpozději však do dvou pracovních dnů po obdržení závazné objednávky.
  • Platba probíhá prostřednictvím dobírky dopravce nebo převodem na náš bankovní účet.
    • Při platbě prostřednictvím dobírky  platíte celou cenu objednávky při převzetí zásilky. Ceny poštovného jsou stanoveny dle ceníku dopravce. Pro zjednodušení používáme jednotnou cenu poštovného.
    • Platbu lze provést také převodem peněz na náš bankovní účet č. 1316830267/0100. Po přičtení peněž na účet (cca 2 dny po odeslání) je zásilka následující pracovní den odeslána. V případě, že máte zájem o platbu pomocí bankovního převodu, zvolte tuto možnost při objednávce a dále se řiďte uvedenými pokyny.
  • Balné je součástí poštovného.
  • Poštovné je zúčtováno jako platba od jiné osoby vynaložená jeho jménem dle § 36 odst. 11.

4. Vrácení a výměna zboží

  • Veškeré žádosti o výměnu či vrácení zboží je potřeba zaslat na náš mail darkovatrika@procentrum.cz, jako předmět uvádějte daný problém (reklamace, výměna apod.)
  • Zakoupené zboží přes internet máte dle zákona právo vrátit prodávajícímu popř. požadovat jeho výměnu, a to do 14 dnů od obdržení za jasně stanovených podmínek:
    • Zboží musí být kompletní, nepoužité a nepoškozené, schopné dalšího prodeje a v původním obalu.
    • Zboží odešlete nejpozději do 14ti dnů od jeho obdržení.
    • Ve vrácené zásilce musí být přiložena kopie našeho daňového dokladu nebo vygenerovaná žádost z našeho systému.
    • Vracíme peníze pouze za zboží, nikoli za vámi zaplacené zpětné poštovné.
    • Zboží v žádném případě nezasílejte na dobírku. Nebude převzato.
    • Při vrácení peněž kupujícímu, bude částka za zboží (nikoliv za poštovné) vrácena kupujícímu na jeho bankovní účet nejpozději do deseti pracovních dnů.
    • Pokud bude požadované měněné zboží skladem, bude kupujícímu odesláno nejpozději do 14ti pracovních dnů od obdržení vráceného zboží, v opačném případě bude kupujícímu tato skutečnost sdělena s možnostmi dalšího řešení.

5. Reklamace

  • Reklamační řízení se řídí standardním Reklamačním řádem České republiky.
  • Standardní reklamační řízení trvá 30 dní od přijetí zásilky do odeslání zásilky. Zboží vám může být opraveno, vyměněno, mohou být vráceny peníze (na bankovní účet) či může být reklamace neuznána.
  • Reklamaci uplatňujte vždy neprodleně po vyskytnutí závady. Na pozdější reklamace nemusí být brán zřetel.
  • Vyhrazujeme si právo nahradit vadné či neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry.
  • Své reklamace zasílejte na adresu: Procentrum design s.r.o., U Kina 370, Stráž nad Nisou, 463 03

7. Ochrana dat

  • Přihlášením se do našeho internetového obchodu eshop.procentrum.cz dáváte svůj souhlas se shromažďováním a zpracováváním některých vašich osobních dat, údajích o vašich nákupech a objednávkách. Tyto údaje používáme výhradně pro interní potřeby firmy, identifikace zákazníka, zkvalitnění vzájemné spolupráce, reklamace, apod. V žádném případě nejsou poskytovány žádným třetím osobám.
  • Registrovaným zákazníkům je nepravidelně zasílán e-mailem newsletter, který slouží k informování zákazníků o právě probíhajících akcích či o novém zboží. Newsletter není zasílán častěji než jednou měsíčně. Nejedná se o SPAM. Zrušit zasílání newsletteru můžete jednoduchou odpovědí na daný newsletter, a to že si nepřejete nadále newslettery odebírat.

8. Provozovatel

  • Název firmy: Procentrum design, s.r.o., IČO: 25458060
  • Sídlo firmy: Procentrum design, s.r.o., U Kina 370, 46303, Stráž nad Nisou
  • Kontaktní telefon: 482 710 814
Fotogalerie
facebook procentrum.cz
Copyright (c) 2018 - Procentrum.cz
Vyrobila společnost Nový Web s.r.o.